hst Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 hei jeg har en 318 i 93 mod som er impotert. da jeg skulle skifte batteri i fjernbetjeninga til sentralås og startsperre får jeg den ikke til å virke igjen. har en ekstra som virker og den gir et lys når jeg trykker på knappen .men det gjør den som ikke virker også. er det noen som kan hjelpe meg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 spørs om du må kode om igjen... skal stå i bruksanvisninga eller så kan du få oversendt beskrivelse fra en som selger alarm av det merket du har... de kan og evt gjøre det for deg om du ikke får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Les denne tråden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11127 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hst Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 jeg har ikke instruksjonsbok og det ser ut som startsperra med fjernbetjent sentralås ikke er orginalt. er det noen som har et råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 få tak i ein bilelektriker og kopl vekk heile greia. Gamle alarmar med startsperre kan skape masse krøll for deg og i framtida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå