mEhE Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 http://cgi.ebay.de/BMW-E30-GT-4-FRONT-HECK-Spoiler-Seitenschweller_W0QQitemZ8007806443QQcategoryZ40203QQrdZ1QQcmdZViewItem noen som vet hvilket sidekjørt dette er. noen som har erfaringer med fimaet som selger,lurer litt på å bestille.. er ikkje den frontfangeren helt lik seidelfangeren? bakfangeren så fæl ut da.. men likte sidekjørta. vet det det står gt-4 kitt.men selges ikke dette i norge da? nesten sikker på at jeg har sett det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Frontfangeren er nok ikke så veldig lik seidl. Jeg gjetter på at stylingen heter X-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Formen på sideskjørtet er jo lik e36 m3 skjørta bare at den har et hull med netting i bakkant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ok..der jeg har dem fra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 hmm de skjørta ligna no sykt på de Rieger selger, men de har ikke du gittera i bakkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå