Leonard Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Omtrent sånn det føltes, når jeg satt meg inn i bimmeren i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 faen så tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 vifta på 3 og full defrost!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det så en smule kaldt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hoi! Ha ha ha ha, stakkars fyr..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Den der kommer om igjen hvert år, men er like bra hver gang.. Bortsett fra at jeg ikke vil kalle en sliten gammel Golf 2 cab for luksusbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Vi velger å se bort ifra den. Med tanke på at det er en forhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Tror dere bilene ble skadet av det, eller? Det ser jo ikke ut som om vannnivået har vært så høyt at det har kommet inn i bilene, og sannsynligvis har det bare frosset oppå hele tiden. Og vann og is OVER bilene skal de jo i utgangspunktet tåle. Bor man et slikt sted har man sannsynligvis kjølevæska også i orden. Kan jo tenkes at de _egentlig_ har varme i garasjen, og at det er det som har gjort at det har sprukket og frosset. Da er kanskje ikke kulden tatt med i beregningen.. Er vel kanskje en fare for at isen kan ha gjort skader om den har frosset nedi rundt forbi og utvidet seg. Vindu med sprekk i har nok sprukket helt.. Hadde vært moro å vite hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 det er vanskelig og si om bilene har tatt skade av det! men det ser jo ut som det kun er utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Tror dere bilene ble skadet av det, eller?Det ser jo ikke ut som om vannnivået har vært så høyt at det har kommet inn i bilene, og sannsynligvis har det bare frosset oppå hele tiden. Og vann og is OVER bilene skal de jo i utgangspunktet tåle. Bor man et slikt sted har man sannsynligvis kjølevæska også i orden. Kan jo tenkes at de _egentlig_ har varme i garasjen, og at det er det som har gjort at det har sprukket og frosset. Da er kanskje ikke kulden tatt med i beregningen.. Er vel kanskje en fare for at isen kan ha gjort skader om den har frosset nedi rundt forbi og utvidet seg. Vindu med sprekk i har nok sprukket helt.. Hadde vært moro å vite hvordan det gikk! Jeg tviler på at lakken har godt av det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hadde igrunn vert interesant og vist enden på visa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ikke sikkert caben til golfen har godt av det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Noen som sa ..ishakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 sliten gammel Golf 2 cab for Eeeeh... pirke pirke..... Golf II er aldri produsert som cab. Det var I'eren som gikk helt frem til 91.Men nok om det. Tror eg hadde omkommet av frost bare ved synet av det der. Det er så fantastisk kaldt ute i bilen om morgenen, men eg å reise seg ti min tidligere for å starte driten og sitte inne i stua for å fryse mens det blir varmt er heller ingen god plan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå