Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hengerfeste til e36 selges dette er helt nytt og aldri brukt. 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Er kansje innteresert i hengerfestet, mye problemer å montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 eg tror det skal vere veldig enkelt! eg har aldri brukt det sjøl. men meiner det skal moterest med 2 bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 På det jeg hadde skulle man demontere støtfangeren, ned med bakre eksos og varmeskjold. Så skulle hengerfestet inn i festene til støtfangeren og fangeren utenpå der igjen. Det er også verdt å nevne at man skal montere kontakt for strøm, slik at lysene virker på hengeren. Dette er en veldig enkel jobb, men tar jo kanskje et par timer dersom man ikke er vant til å demontere disse tingene, og kanskje mangler noe verktøy etc. Jeg er noe usikker på om det virkelig er nødvendig å demontere eksospotten og varmeskjoldet, men dersom man må det, bør man nok også kjøpe seg nye bolter til eksospotten før man begynner. Hvis det er en stund siden man har skrudd på eksosdelene, vil boltene knekke relativt lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 jeg kjøper hengerfestet ditt for 1000kr ink. frakt til rogaland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå