antiloop Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Skremmende lesning... http://www.adressa.no/forbruker/bil/article585168.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ja sant det, mye av dei hadde vert ungått vist staten hadde brukt mer en dei 18milliardene på veier av dei 50milliardene som dei tar inn på bilavgifter årleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Og billigere biler slik at alle kunne kjøpt seg en ny bil og fått vekk alt skrotet som ruller på norske veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har våre med å brukt di pengene jeg, 31 mai 19:57.. 7 uker på krykker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tror nok folks adferd i trafikken er det første en må ta tak i for å få ulykkene ned. Jeg har ingen statistikk for årsakene til ulykker, men mistenker kanskje at argumentet for at vi trenger nyere biler er delvis en unnskyldning fordi vi ønsker oss nyere biler og ikke bare trafikksikkerhet... Kjører alle pent og pyntelig og er "føre var", blir det antageligvis noe mindre ulykker også tør jeg påstå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 her er det heilt klart litt problem med pengestraumen tilbake til betalaren...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå