DrGreve Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Heisann:-) Har fått en del trøbbel me min 318i touring 96 mod:-( Kan bynne me vifta+lys i klima displayet starta me og slå seg av og på..etter ei stund ble det helt dødt.Tok ut displayet for å sjekke,da eg rykka ut en lys blå kontakt bak panelet starta vifta,men varmetrådene bak funka ikke lenger..me kontakten i funke varmetrådene men ikke vifta.Tips til ka det kan være? Mitt andre problem er s-låsen,bilen kan kun åpnes fra passasjer sia og da gjerne etter å vridd nøkkelen ca 15 ganga rundt,låsing går kun fra førerdøra..kan det være dørbrytern? Mitt siste å final problemos er tankmålern,den har stått på tom tank sia eg kjøpte bilen,flotøren muligens men kor ligg den? Hadde blitt evig takknemmelig for nån råd og tips om det hær:-) Flott forum forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 1. Har du sjekket alt av sikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrGreve Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hei Kjetil:-) Jepp,alle sikringene er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318touring Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei, jeg har kanskje løsningen på problemene med klimaanlegget. Jeg hadde lignende problemer og byttet en kondensator på kretskortet til klimaanlegget. Dette er nærmere beskrevet her: http://www.macadamizer.com/bmwfix.html Siden har alt funket greit. En ny kondensator koster fem kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrGreve Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Takker Virke som det er akkurat det som må gjøres,bare ett lite prroblem. E lite fingernem får en smule angst av all elektronikken Så trur eg får en som har greie på sånt til å ta seg av det Men tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318touring Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Det er jo bare å demontere og ta med til en radioreparatør, med mindre du kjenner noen som kan lodde. Det koster neppe mye (et bmw-verksted vil bytte hele kortet, og det koster over 3000,-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå