Schnellfahren Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Heisann! Staget mellom vindusviskerne mine er knekt, og kjører for tiden med en visker. (Det er knekt av like ved visker på passasjerside like under der bolten går opp gjennom "panseret" der selve viskeren sitter). Noen som har erfaringer med å bytte dette? Hvor mye må byttes? Burde jeg kjøpe nytt, eller funker det å kjøpe brukt? Evt priser? All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hva med og konventere til Monovisker. dette går bare hvis det er 4 dørs du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvis det er billigere så Har ikke tenkt på det egentlig, er ikke det en Merce-greie da? Men hvis du har noen bilder av det kan jeg jo ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Stagene N og O.... Noen av de som er knekt? Koster ca 230,-pr.stk tror jeg.... Kan sikkert finnes brukt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvis jeg kunne fått monovisker som var i MB stil, altså den legger seg ned når den ikke er på, så hadde jeg kjøpt. Men den ettermonteringsgreia der viskeren står midt på ruta ser helt teit ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvis det er billigere så Har ikke tenkt på det egentlig, er ikke det en Merce-greie da? Men hvis du har noen bilder av det kan jeg jo ta en titt Stag K må da forlenges. sånn att du får en lenger slaglengde på viskeren. den trenger ikke stå rett opp. den kan legges ned på hvilken som helst side. Visker da hele ruten i ett drag. Krever litt sveising og tenknisk innsikt da. Men det er helt klart billigst. Blir jo gratis hvis du gjør det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Balleknalle skrev: Stagene N og O.... Noen av de som er knekt? Koster ca 230,-pr.stk tror jeg.... Kan sikkert finnes brukt også.. Knalltegning! Takk skarr'u ha! Såvidt jeg kan se her er det stag N som er knekt! Hvis det ikke koster mer enn det er det kansje like greit å investere i ett nytt et.... Autoart: Da tror jeg at jeg går for det tradisjonelle Men ellers takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå