antiloop Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 http://gud.us/lovetest.php?page=485488 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Skøyern! For ordens skyld, når noen fyller ut den der så sendes det mail til antiloop(?) med svarene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hehehe, håper han får noe å kose seg med nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Sjekket opp mailadressen det sendes til, og på MSN-profilen var det en kvinne fra Vestfold. Antiloop er fra Sør-Trøndelag, og såvidt jeg vet en mann. Så han får faktisk ikke mail i det hele tatt! Best å opprette egen bruker på slike ting istedet for bare å ta en distribuert link kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehehe.. den har jeg gått på en gang for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 At det er en php-side, samt et nummer bak varsler om noe muffens. Har forøvrig sett den før jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg har ikke noen anelse på hvor denne kommer opprinnelig i fra! Jeg fikk den fra en kompis i Tønsberg på mail,, Og jeg får selvsagt ingen svar fra denne linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Da er det vel en venninne av den kompisen din som får detaljer om bimmers-brukernes sexualitet! Dersom du hadde opprettet en egen "konto" så kunne du fått svar til din mailadresse istedet. Litt morsomt å lure kompiser med! Jeg fikk en melding på Messenger fra en kamerat der innholdet var stort sett: etter jeg sendte han linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Sjekket opp mailadressen det sendes til, og på MSN-profilen OT: Men hvordan gjør du det? Finne profiler bare ved hjelp av mailadressen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 HAHAH, jeg skrev at jeg har hatt sex 4 ganger, jeg er 13 år..:S:D lol.. var forrveri morro og bare svare kødd på det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 ...her var det ugler i musen.....berre fylte inn tull!..og venta på eit liknande svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 HAHAH, jeg skrev at jeg har hatt sex 4 ganger, jeg er 13 år..:S:D lol..var forrveri morro og bare svare kødd på det her.. Ble nok endel bullshit fra min side også der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe.. 29 år og jomfru :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 OT: Men hvordan gjør du det? Finne profiler bare ved hjelp av mailadressen? Du skriver rett og slett http://members.msn.com/brukernavn@domene.no i adresselinja på nettleseren din. NB! Det er jo ikke sikkert den aktuelle adressen har en profil, det er ikke engang sikkert den er tilknyttet Messenger-tjenesten, men i dette tilfellet var det altså en profil der. Du kan jo gå inn på min profil her på bimmers, og teste med mitt Messenger-brukernavn. Jeg skrev også bare svada, unntatt på kjønn og utroskapsspørsmålet. Var 97 år, hadde hatt 15000+ partnere og mistet jomfrudommen i en alder av 2,5 tror jeg jeg skrev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 OT: Men hvordan gjør du det? Finne profiler bare ved hjelp av mailadressen? Du skriver rett og slett http://members.msn.com/brukernavn@domene.no i adresselinja på nettleseren din. NB! Det er jo ikke sikkert den aktuelle adressen har en profil, det er ikke engang sikkert den er tilknyttet Messenger-tjenesten, men i dette tilfellet var det altså en profil der. Du kan jo gå inn på min profil her på bimmers, og teste med mitt Messenger-brukernavn. Ok..det er ikke verre nei..heh.. Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå