Gå til innhold

Sex og kjærlighets test

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekket opp mailadressen det sendes til, og på MSN-profilen var det en kvinne fra Vestfold. Antiloop er fra Sør-Trøndelag, og såvidt jeg vet en mann. Så han får faktisk ikke mail i det hele tatt! :lol: Best å opprette egen bruker på slike ting istedet for bare å ta en distribuert link kanskje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel en venninne av den kompisen din som får detaljer om bimmers-brukernes sexualitet! :D

Dersom du hadde opprettet en egen "konto" så kunne du fått svar til din mailadresse istedet. Litt morsomt å lure kompiser med! Jeg fikk en melding på Messenger fra en kamerat der innholdet var stort sett: :x:evil: etter jeg sendte han linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Men hvordan gjør du det? Finne profiler bare ved hjelp av mailadressen?

Du skriver rett og slett http://members.msn.com/brukernavn@domene.no i adresselinja på nettleseren din. NB! Det er jo ikke sikkert den aktuelle adressen har en profil, det er ikke engang sikkert den er tilknyttet Messenger-tjenesten, men i dette tilfellet var det altså en profil der. Du kan jo gå inn på min profil her på bimmers, og teste med mitt Messenger-brukernavn.

Jeg skrev også bare svada, unntatt på kjønn og utroskapsspørsmålet. Var 97 år, hadde hatt 15000+ partnere og mistet jomfrudommen i en alder av 2,5 tror jeg jeg skrev! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Men hvordan gjør du det? Finne profiler bare ved hjelp av mailadressen?

Du skriver rett og slett http://members.msn.com/brukernavn@domene.no i adresselinja på nettleseren din. NB! Det er jo ikke sikkert den aktuelle adressen har en profil, det er ikke engang sikkert den er tilknyttet Messenger-tjenesten, men i dette tilfellet var det altså en profil der. Du kan jo gå inn på min profil her på bimmers, og teste med mitt Messenger-brukernavn.

Ok..det er ikke verre nei..heh.. :oops: Takk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...