SteffenK Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg skulle bytte pærer i grøftelysa mine i dag, og da fikk jeg se noen pærer som jeg ikke har sett før HB4 står det på dem, de har en stor 90 graders vinkel på seg. Jeg har ikke hørt eller sett denne type pære før, men den kan jo være vanlig for alt jeg veit. Men anyways, noen som vet om man kan få kjøpt denne på bensinstasjoner o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Mener det skal være mulig å få kjøpt disse på bensinstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 velkommen i klubben dette er typiske pærer til bmw.... HB3 9005 heter den å er sikkert 65w beregnet for fjærnlys HB4 9006 har du i hovelykten å er 55w beregnet for nærlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Stemmer det voodex, Hb4 9006 55watt. Men det er ikke til hovedlykta det er til tåkelysene. Men som jeg spurte om tidligere, dette får jeg mest sannsynlig taki på bensinstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 jepp dette er å få täk i på bensinstasjon. det ligger i sortimentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hvis du først skal bytte pære, så bestiller du pærer fra http://www.hoen-usa.com og bytter begge to, pluss mye hvitere og finere lys Mener jeg så det lå 9006 der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå