Rogern Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 denna falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 skal ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 tenkte jeg d ikke, sikkert flere mnd. for sein, men fant ikke noe når jeg søkte på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Dersom du søker på z4 coupe så finner du den i skrivende stund nesten nederst på side 2 i resultatene som kommer opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 sinnsyke felger. Bare de er grunn nok til å kjøpe bilen. Hurra for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har sett bilen live på IAA, og hele bilen er rett og slett lekker! Felgene er rå, og eksosutblåset er ganske spesielt. Dette er dessverre ting som sannsynligvis ikke blir likt på en produksjonsmodell. Angående felgene så har det også vært nevnt i en nyhetsartikkel jeg leste på nettet da denne konseptbilen ble lansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå