TS-Racing Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Skal selge min e21 1980mod. Er senket, står på orginale hjul nå men har 17-45-235 bak og 215 foran kan selges med.. Bilen må ha eu feb 06-er skilter på bilen.ingen heftelser. nye bakpotter og eksos,har nye foringer til alt foran liggende oxo er en tøff bil,går som ett uvær- en del småplukk og rust... selges pga nytt turbo prosjekt selges byttes ell nå av inntr- Ta kontakt for mere spm ell bilder TS-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Skal selge min e21 1980mod.Er senket, står på orginale hjul nå men har 17-45-235 bak og 215 foran kan selges med.. Bilen må ha eu feb 06-er skilter på bilen.ingen heftelser. nye bakpotter og eksos,har nye foringer til alt foran liggende oxo er en tøff bil,går som ett uvær- en del småplukk og rust... selges pga nytt turbo prosjekt selges byttes ell nå av inntr- Ta kontakt for mere spm ell bilder TS-R Har du noen bilder. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tenkte rundt 8 har påkosta den mye men spørs jo om du vil ha med felger måtte koble om multiplugg- batteri er montert i bagasjerom. skulle gjerne lagt ut bilder her men veit ikke hvordan enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Da ble det noen bilder ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 du har pm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Solgte motor og gir, resterende selges 2000 TS-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvor i landet holder du til? er interessert i bilen da jeg får en 3,5liter motor denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Bila står i tr.heim- Titta litt på bimmern din, den var meget fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 synd det var så langt unna er en laaaaang kjøretur fra Skien det.. Hadde det vært nærmere så skulle jeg hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Solgte motor og gir, resterende selges 2000TS-R Er eksosanlegget og bakpottene orginalt 323, med 2 potter bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 potter og eksos kommer fra 323 er i ok stand, nesten nye potter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg