DrGreve Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hei! Er fersk i data bruk og lurte på hvordan man forminsker bilder? Sku legge ut bilde av bilen min,men da bildet var for stort gikk ikke dette:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Legg det in i paint og forminsk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bruker Paint jeg også. Er en rimelig enkel måte å fikse det på, for enkle sjeler som meg (Åpne bildet i paint, gå så på bilde og deretter atributter, for så å bestemme høyde og bredde på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har ikke knapt åpnet Paint siden Windows 3.1 jeg, men det ligger nå på maskina her. Oppdaget nå til min store overraskelse at det faktisk er muligheter for å justere billedstørrelse t.o.m. i dette meget enkle programmet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Har ikke knapt åpnet Paint siden Windows 3.1 jeg, men det ligger nå på maskina her. Oppdaget nå til min store overraskelse at det faktisk er muligheter for å justere billedstørrelse t.o.m. i dette meget enkle programmet! Ikke verst nei, er ikke av den avanserte sorten, men veldig enkelt å bruke til akkurat dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 photoshop? (dyrt) the gimp (gratis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 ingen datanerd jeg heller akkurat men paint funker fint som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hypersnap DX Pro.. Du kan låne det på div nettsider:P genialt bildeprogram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 ingen datanerd jeg heller akkurat men paint funker fint som faen Fullstendig OT: Jeg er 99,73% sikker på at jeg så gamlebilen din (den i avataren) idag. Stemmer det at den havnet i Trøndelag, litt sør for Trondheim (langs E6)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå