Gunnar Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Er ute etter skrulokale i Horten/Tønsbergsområdet for type 14 dager (ikke nødvendigvis akkurat nå). Skader forøvrig ikke med en lagringsplass for en god del greier også.. lenger enn de 14 dagene. Veldig fint om det finnes løftebukk for motor, oppkjøringsramper og lignende der. Også fint om det er litt plass å bevege seg og sette ting rundt bilen.. Betaler ikke en formue, men litt er greit.. Mob: 913 00 261 / Mail: gr@bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Dårlig respons på denna gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Henger meg på deg hvis du oppdriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 I'll keep that in mind. Svigermor har en gammel låve rett borti her som jeg kan ta om jeg vil, men den er dritkald og har bare grusgulv. Frister ikke noe særlig. Er du ute etter skrulokale over lang tid eller bare en kort periode forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Jeg har ikke garasje, så et lokale til diverse ting som skal utføres, hadde ikke vært dumt. Har fått gjort mye hos Ole Martin i det siste da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Der har min også vært innom ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå