Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 hehe... gutten har hvertfall talent http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 ja virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 hehehe lol pugga txten han ja hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hehe..litt av en type det der ja...tror han har hørt på den mer enn en gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 HAHA, det var det sykeste mennesket jeg noen gang har sett.. En mann på oppimot 28? år sitter å brøler fjortismusikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 ......denne er tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 hehehe jeg har sett den før, men like artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Urrrrrkk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 der har vi jo meg jo. var eg ikke flink ??? LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 for dere som ikke vet det så har faktisk denne karen blitt et "ikon" for mange! det fins et helt miljø med slike sang-mimere, og de forguder han.. (ikke at det er noe særlig mindre patetisk av den grunn) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Denne mannen trenger en ny hobby, er det noen som kan gi han en BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 hehe, han her fikk jo problemer pga dette stuntet. Kanskje ikke så rart når du går fra å være en korpulent nerd til å bli så populær at du aldri får gå i fred for folk. Ihvertfall låste han seg til slutt inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå