E39-523 Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Noen som har erfaringer med lykter fra FK Automotive? Tenker på angel-eyes og LED-baklys til sedan E39. Hvordan er dette merket i forhold til Hella? Til slutt, hva er nypriser på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hadde FK lykter på forrige bilen min. En E-36. Etter min mening er de mye finere enn Hella Lyktene. Ligner mye mer på de originale ifra BMW. Bedre lys gir de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Har prøvd begge typer, må bare si att Hella har en helt annen kvalitet. Koster der etter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hadde FK lykter på forrige bilen min. En E-36. Etter min mening er de mye finere enn Hella Lyktene. Ligner mye mer på de originale ifra BMW.Bedre lys gir de og. Det er hella som lager Bmw orginallyktene,så de er 100% lik orginalen.Fk er en kopi av disse med litt dårligere kvalitet,men de er jo også billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ser ut som at jeg kan få tak i komplett FK-sett (foran og bak) til samme pris som Hella fra Schmiedmann i Danmark. Det er fristende.... Men, vil jo ha noe som faktisk er i orden, og ikke ryker etter kun kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå