Tumaz Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 kjøpte meg svarte inpro lamper fra powerzone. http://www.powerzone.no/design/produktb ... r/3623.jpg noen som vet om det går ann å bytte pærer til ringa? eller er det dioder? syns dem lyser for gult, og litt for svakt. hvordan pærer sitter det der da? må ta ut hele lampa for å se om det er pære eller diode, pga kommer ikke til fra baksida. må løsne glasset fra resten, sitter i 4 klips. så hadde vært kjekt om noen vet, så hadde jeg sleppi masse jobb
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 på mine er det hvertfall pærer på 3watt. må ut med hele lykta og dele den for å skifte
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Skrevet Oktober 30, 2005 Sier det igjen; In-Pro angeleyes lyser for svakt. Kjøp FK istedet
ChrZZ Skrevet Oktober 30, 2005 Skrevet Oktober 30, 2005 Sier det igjen; In-Pro angeleyes lyser for svakt. Kjøp FK istedet Eller hella?
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Skrevet Oktober 30, 2005 De lyser litt svakt,men utseende messig så er de penest. om man legger litt arbeid i det er det ikke så altfor stort problem å bytte til dioder. FK-rare ringer og chrome(mulig de finnes i svart også,men de er unasett ikke like pene) Hella-de kan hvertfall ikke å lage angel eyes. Min mening!
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Skrevet Oktober 30, 2005 Sier det igjen; In-Pro angeleyes lyser for svakt. Kjøp FK istedet Eller hella? Ja, men jeg liker ikke ringene til Hella.
///Thomas Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Noen som vet om det er dioder eller glødepærer i FK lampene??
Magnus Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Sier det igjen; In-Pro angeleyes lyser for svakt. Kjøp FK istedet Helt enig Dr_S ! Kjøp FK folkens.
Dr_S Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 Se denne tråden forøvrig! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12845&highlight=
Peoplez Skrevet Februar 14, 2006 Skrevet Februar 14, 2006 hei, eg har orginalt e39 angel eyes, og der er det easy shit og skifte pære. men, kan eg skifte den pære til anna farge? oder?
///Thomas Skrevet Februar 18, 2006 Skrevet Februar 18, 2006 HJEEEELP! Har noen FK angel eyes lamper som jeg har tatt ut for å bytte pærer i... Men kan ikke lese hva det står på pæra... ER DET 3 Watt ELLER 5 Watt????
///Thomas Skrevet Februar 18, 2006 Skrevet Februar 18, 2006 HJEEEELP! Har noen FK angel eyes lamper som jeg har tatt ut for å bytte pærer i... Men kan ikke lese hva det står på pæra... ER DET 3 Watt ELLER 5 Watt???? Hmmmmmmmm.... tror det var 5 watt ja.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå