marlao Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt bmw klistremerker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt bmw klistremerker? http://www.bimmers.no/statisk.php?id=klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 er ikke på jakt etter bimmer.no.. men bmw logoen. skal brukes til å klistre på felgene;) 3 av merkene somer er borte:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hvis vi får vite hva slags merke felgene dine er så er det kanskje noen som også vet hvor det selges slike felger. Om det er originale BMW-felger, ja da skal du få en ørliten IQ-test her og nå: Gjett det mest logiske stedet å spørre? SVAR: Hos en BMW-forhandler selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Og nesten alle dekksjapper har det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Men på originalfelger, samt flere typer kopifelger - bl.a. de GS selger - så tror jeg ikke det er vanlige klistremerker. De sitter ihvertfall veldig godt fast til senterkoppen. Det er jo også store forskjeller fra felg til felg på hvor store merkene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det stemmer... Jeg har originale BBS/BMW felger, og det er ikke klistermerker på senterkoppene der. Derimot har E46 M3 replicafelgene mine senterkopper med klistermerke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 det er orginale BMW BBS felger. så da får jeg spørre bmw da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vanligvis bruker man jo standard senterkopper.. men klistremerker får du hos din lokale BMW-forhandler. Siden Azev-felgene jeg hadde på en tidligere bil ikke hadde "vanlige" senterkopper limte jeg på BMW-merker selv: Kjøpt hos Bavaria. Lurer på om de kostet 45,-/stk eller noe slikt. Satt bra så lenge jeg hadde bilen. Fås i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå