opusx Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 er det noen som har peiling på om jeg kan bruke den bensin pumpa jeg har stående på min 525 når jeg skal bygge om? jeg må selvfølgelig ha ei dieselpumpe på motoren.. men, trengs det ei matepumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 når jeg byggde om min 320i til 324td hadde jeg ikke matepumpe for den var gåen og har fortsatt ikke. stakk bare slangen ned i tanken. men dette er ikke å anbefale har jeg hørt for d sliter mere på diesel pumpa da denne må suge all dieseln frem, men d går... jeg har bestillt ei 320i bensin pumpe fra et huggeri nå,så kan gi beskjed åssen d gikk når den er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Dere kan jo gå inn på www.realoem.com å sammenligne deler fra de forsjellige bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 (H) er bare tankmåler står d, hmmm d var rart er d virkelig ingen fødepumpe på diesler????? noen må vite d????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jo det er matepumpe i tank på diesel. Min dauet når fødepumpen tok kveld. Men virker som den bare er alfaomega når du starter opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 (H) er bare tankmåler står d, hmmm d var rart er d virkelig ingen fødepumpe på diesler????? noen må vite d????? Iflg www.realoem.com så er (H) på ditt bilde fra GS-Bildeler en "SENDING UNIT ASSY METAL TANK"... Sjekk selv her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Du bør ha matepumpe, på min 325td tok den kveld, og bilen ble utrolig vanskelig å starte når det var lite diesel på tanken. I tillegg merket jeg god forskjell på ytelsen, motoren fikk nok ikke nok diesel på høyere turtall, dette også når det var lite diesel på tanken. Skiftet pumpa i tanken, vips, problemet løst. Dette slet mye på startmotoren, så det endte med at også den måtte skiftes. (drittjobb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ok, takk takk.. skal nok sikkre meg ei sånn pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå