Holmen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei Har en E30 med en DIGER klokke ved siden av speedometeret som ikke burde ha vært der iflg mine øyne, men får man tak i turteller til å sette inn istedet? hva ligger evt. komplett pris på? evt. hvor får man tak i det? Vansklig å bytte? Takker for alle svar Mvh Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 tar 5min og bytte. instrument med turteller finner du på huggern koster fra 150 til 700 spørs på griskheten til han du spør regner med det er en 4 syl i bilen din siden du ikke har, pass på og få fra en bil som er 4syl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hva må byttes/gjøres for å få den til å fungere? vil anta det ikke bare er til å bytte skivene, må det tilkobles no? evt hvor og hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Lurer på det samma jeg. Bror min har en 316 90 mod uten turteller, som vi skal sette inn turteller. Vil det f.eks funke å sette inn et 318 panel med turteller? Er det da tilkopling klar til turtelleren?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Alt du gjør er å tar ut hele instrumentet og oppner det opp. Tar ut klokken og setter turteller fint ned der klokken stod. Du skjønner det når du gjør det for å si det sånn. Jeg lurte på det samme selv før jeg prøvde det og fikk det til uten hjelp. Men min er fra en 6'er, så turtallet er litt feil, sperrer på 4500rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Så det ligger kabler klar? Er det samme på e36 91 modell??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 skal ligge klart det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå