Satheesh Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei! Noen her (i Norge) som vil kunne tenke seg å være med på et lite spleiselag på den nyeste NAV-CDen fra VDO Dayton? SE HER FOR LINK INFO www.bmwportal.net Produkt Info: MCSCANNT05/06 - Navteq 2005/06 Denmark, Finland, Norway, Sweden & Europe 99 % coverage of roads Major cities and roads of Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland TMC Codes for dynamic navigation in Denmark, Sweden and Finland included Level of detail down to housenumbers for about 9 million inhabitants in Sweden, 5,3 million in Denmark, 4,6 million in Norway and 5,2 million inhabitants in Finland POI selection with VDO Dayton internet-like HTML browser * NEW: Enhanced POI information for monochrome displays Almost 40,000 points of interest (POI) in Nordic countries from more than 30 categories: e.g. airports, petrol stations, city centres and more QXS - the QuickAccess to your address input. Just enter the street name first. Out of a list of possible cities you easily select then your complete destination - quick and easy! ZIP - address input with ZIP-Code* only with VDO Dayton Operating Software MO5070/ MO5076 Denne koster ca. 1,520 NOK inkl. frakt! Er vi (min.) fire personer blir det jo ikke mange kronene på hver... Noen som kunne tenke seg å være med? (Jeg betaler gjerne litt mer og beholder CD'en. Brenner en kopi til alle som blir med og sender denne pr. post.) Venter i spenning på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 skulle gjerne gjort det, men jeg må få gps enhet til spillern min først, og den koster 18000 så vi får se når det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satheesh Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Hei! Flott! Da er vi jo en fin gjeng... Se linken under for mer informasjon og hvem som blir med. http://www.bmwportal.net/modules.php?na ... opic&t=468 (Sorry at jeg har vært litt fraværende, men har vært veldig mye jobb, reising og annet tull...) Gir nærmere beskjed når jeg bestiller. Kan jo bare gi dere kontonummer, så kan dere overføre penger. Send så en PM/e-mail med adresse som jeg skal sende CD'en til. -Satheesh- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå