Gå til innhold

Noen som vil være med på et NAV-CD spleiselag??

Satheesh
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her (i Norge) som vil kunne tenke seg å være med på et lite spleiselag på den nyeste NAV-CDen fra VDO Dayton?

SE HER FOR LINK INFO :arrow: www.bmwportal.net

Produkt Info:

MCSCANNT05/06 - Navteq 2005/06

Denmark, Finland, Norway, Sweden & Europe

• :arrow: 99 % coverage of roads
    :arrow: Major cities and roads of Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Slovakia, Spain, Sweden, Switzerland
    :arrow: TMC Codes for dynamic navigation in Denmark, Sweden and Finland included
    :arrow: Level of detail down to housenumbers for about 9 million inhabitants in Sweden, 5,3 million in Denmark, 4,6 million in Norway and 5,2 million inhabitants in Finland
    :arrow: POI selection with VDO Dayton internet-like HTML browser *
    :arrow: NEW: Enhanced POI information for monochrome displays
    :arrow: Almost 40,000 points of interest (POI) in Nordic countries from more than 30 categories: e.g. airports, petrol stations, city centres and more
    :arrow: QXS - the QuickAccess to your address input. Just enter the street name first. Out of a list of possible cities you easily select then your complete destination - quick and easy!
    :arrow: ZIP - address input with ZIP-Code
    * only with VDO Dayton Operating Software MO5070/ MO5076

• mcscannt0506p0hq.gif

Denne koster ca. 1,520 NOK inkl. frakt!

Er vi (min.) fire personer blir det jo ikke mange kronene på hver... Noen som kunne tenke seg å være med? (Jeg betaler gjerne litt mer og beholder CD'en. Brenner en kopi til alle som blir med og sender denne pr. post.)

Venter i spenning på svar...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Flott! Da er vi jo en fin gjeng...

Se linken under for mer informasjon og hvem som blir med.

:arrow:http://www.bmwportal.net/modules.php?na ... opic&t=468

(Sorry at jeg har vært litt fraværende, men har vært veldig mye jobb, reising og annet tull...) :D

Gir nærmere beskjed når jeg bestiller. Kan jo bare gi dere kontonummer, så kan dere overføre penger. Send så en PM/e-mail med adresse som jeg skal sende CD'en til.

-Satheesh-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...