Ettertenning Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hei er det noen som veit kor eg kan få kjøpt verktøy til montering av ventil tettninger? og evt ka det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nå vet ikke jeg hvordan det gjøres på M52, men når jeg har bytta på m10 og m20 så har jeg bare demontert alt og dratt av de gamle tettingene ved å bruke nordlending og vri at og fram til de løsner, og satt på nye ved å dunke de på med ei hylse som går akkurat rundt uten å skade tettningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nå vet ikke jeg hvordan det gjøres på M52, men når jeg har bytta på m10 og m20 så har jeg bare demontert alt og dratt av de gamle tettingene ved å bruke nordlending og vri at og fram til de løsner, og satt på nye ved å dunke de på med ei hylse som går akkurat rundt uten å skade tettningen! det er dette eg også har gjort, men føler at det er litt tøft for tettningene. eg veit det skal finnest verktøy for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er spesial verktøy for denne jobben ja. Man fester noe på/rundt tetningen, så drar man i et lodd eller no sånt så løsner de. Hør på mekonomen f. eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 demonteringa er ingen problem det er monteringa som er problemet, demonteringa går fint med en go nordlenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 [quote=" demonteringa går fint med en go nordlenning ot. veit du hvorfor den blir kalt nordlending a? svær i kjeften og ikke brukandes til en dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 [quote="demonteringa går fint med en go nordlenning ot. veit du hvorfor den blir kalt nordlending a? svær i kjeften og ikke brukandes til en dritt... eg vist nok det, ganske dekkande utryk igrunn, Men det er veldig kjekk og ha til tider. Beste tanga er forøvrig sveise tanga som du klemmer sammen og så holder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå