cornelius Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ingen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Skriv prisantydning, så blir alt mye lettere... Siden du ikke har skrevet noen så byr eg deg 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 int i en 316 a? 4 dørs. hadde tenkt meg 40 til 50. kan få mye info vis int, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 send meg bilder da, så kan vi se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 EDIT: flyttet til egen tråd. SeT: det var jo bytte jeg lurte på til han. Ikke en egen annonse. Anywho... smekket inn i egen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Herregud du legger ikke inn "annonse" for din egen bil i en annen sin salgstråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Du betaler 30000.- i mellom så bytter vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 tja, hadde egentlig ikke tenkt på og bytte da, men femmer`n din ser jo veldig pen ut.... med eller uten ps2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Vi kan jo gjøre det på denne måten: Du tar ut anlegget ditt, men ikke de høytalene som er skrudd på de orginale plassene. men ta ut subb forsterker og spiller. Så tar jeg ut ps2 subb forsterkere spiller og skjermer. da stiller vi vel likt. Jeg har Alpine R compsett fremme og Trur det var kicker bake.. men de lar jeg stå. Ellers så vet du vel litt om min bil her på forumet, det er jo skrivert litt om den. Men hva med din bil?? er det noe mere en det du har skrivet fra før?? Hvor holder du til i Troms? Kan vi møtes på en lett måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Må si at dette var n fet bil, jeg likte spes fargen på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Må si at dette var n fet bil, jeg likte spes fargen på bilen din. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg