Bjørn 320 Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har eit lite problem med fjernkontrollen til sentrallåsen min. Har 3 knappar; ein til å låse bilen, ein til å skru på lyset i kupeen og ein til å låse opp bilen. Nå har det seg sånn at knappane til å skru på lyset og til å låse bilen fungerer fint, men når eg trykker på knappen til å låse opp bilen skrur berre lyset i kupeen seg på, som ved å trykke på "naboknappen". Problemet har vore der sida eg kjøpte bilen, men ei stund i sommar var problemet vekk, for så å dukke opp att etter nokon veker. Nokon som har ein idé om kva problemet er? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 er mulig det er kontakt med noen av kablene inne i bilen eller på kortet i nøkkelen. typisk sånne feil. men på all den elektroniken som er i nyere biler i dag så kan det nesten være hva som helst. bare å begynne å feilsøke detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Har prøvd med andre nøkkelen, same problemet der. Så reknar med det er noko med elektronikken i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå