Dolk Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 http://vossa4.no/vgart.html?artid=294852 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Isj da, det hørtes da ikke noe særlig ut.. Lurer på om vi får se det jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 må vel være ganske seriøst da det står de ble flydd til ullevål og at bare kameramannen som gikk ut av bilen selv... håper det gikk bra med alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 må vel være ganske seriøst da det står de ble flydd til ullevål og at bare kameramannen som gikk ut av bilen selv... håper det gikk bra med alle tre! Alle tre, var jo bare to i bilen.. Litt pga at det er bare en to seter.. Og det står jo at Jan Erik Larsen ikke var med i bilen når det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg skjønner hva som foregår her verfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 alle tre... de to og bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg skjønner hva som foregår her verfall Me 2 vossa4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 men har en stor følelse av at den websiden altså linken bare er bullshit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 men har en stor følelse av at den websiden altså linken bare er bullshit da Da er du ikke alene nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 men har en stor følelse av at den websiden altså linken bare er bullshit da forsent å hente seg inngjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 det hadde vel blitt mer styr om en bil til 7 mill var kjørt til vrak av autofil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 trur ikke den ble herpa, her er en senere artikkel http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108770 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 bare tull! Ser jo på linken url-en at det ikke starter på vg. en gang. starter på voss4.. hmm.. avslørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg gikk på den til og begynne med, men så stusset jeg over URL'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå