Gå til innhold

Bytte trekantrute e36

Reaktor
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har erfaring med å bytte trekantruten på bakdøren på e36? Jeg har dålig erfaring med dette....

Historien: En dag (kl 05.30) jeg var på vei til jobb, ser jeg at ruten er knust... Cd-spilleren er seff borte.. :( Forbannet setter jeg meg inn i bilen og kjører den inn i garasjen, før jeg går til jobb. Får etterhvert tak i en ny rute hos en hogger. Bestiller over telefon, og etter noen dager ligger den nye ruten i posten. Åpner den og ser at jeg har fått ruten til feil side... :evil: Etter noen dager til får jeg tak i en ny rute til rett side av bilen. Fornøyd over å ha fått riktig rute begynner jeg å sette den inn. Drev på i 2 timer før ruten var nesten helt i. Har ca 7 cm av pakningen igjen som ikke ligger riktig. Og hva skjer da? Jo, den nye ruten går plutselig i en million biter! :x:evil::!:

Så nå er rute nummer 3 i posten. Er drit lei alt styret med ruten så vurderer å kjøre på et verksted å få dem til å sette den i. Jaja... har lert litt av dette; Hater innbruddstyver verre en alt annet og hater trekantruter som er nesten helt umulig å få satt i... :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...