sledoholic Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 Nei, jeg skal nok ikke selge rattet. det er nytt. Men kollevold selger samme rattet. 1900,- + nav til 600.
Neonlars Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Hey! Fint prosjekt! Gleder mitt hjerte å se at folk bruker mye tid og penger på en E30!! Skal bilen ribbes helt eller??
sledoholic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Skrevet Januar 26, 2006 Skal begynne med rustsveising og lakkering av karosseri. Interiør og motor kommer neste vinter.
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 26, 2006 Skrevet Januar 26, 2006 Skal begynne med rustsveising og lakkering av karosseri.Interiør og motor kommer neste vinter. Flott at du gidder å bruke tid på det, blir bare tull av å stresse! Lykke til videre!
sledoholic Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Skrevet Februar 14, 2006 Hær er noen flere bilder. Har fått sveiset på bakskjærmen. har bare ikke tatt bilde enda. Som dere ser er det nok rust å ta av. Har også montert M3 luftinntak.
sledoholic Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 Nå har jeg fått tatt noen bilder av det jeg har gjort til nå med bilen. Har blitt endel sveising. Har byttet begge bakskjermer og driver på med bakplata.
sledoholic Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Skrevet Mars 16, 2006 Har fått gjort litt i dag også. Ble ferdig med kappingen og tilpassingen av den nye bakenden. Den passet også. Har bare punktet den fast. blir sveiset i morgen. Har også sveist igjen blinkyshullene i framskjermene. Og til slutt et lite bilde av maskoten på verkstedet.
2RE_Racing Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Fine greier! Blir nok å gjennomføre noe ala det du gjør til sommeren, bare ikke like omfattende.. Skal du gå for sideblink i speilene? Du skulle skaffet sånn racinglook tanklokk mens du var på høyresiden og sveiset! Eller litt mer spesielt: www.automote.no
sledoholic Skrevet Mars 17, 2006 Forfatter Skrevet Mars 17, 2006 Fine greier! Blir nok å gjennomføre noe ala det du gjør til sommeren, bare ikke like omfattende.. Skal du gå for sideblink i speilene? Du skulle skaffet sånn racinglook tanklokk mens du var på høyresiden og sveiset! Skal montere speil med blinklys ja. Ang. tanklokk så har jeg ikke tenkt på det før, men klarer meg vel med det originale...... Lykke til med ditt prosjekt til sommeren.......
Crazy racing Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 blir bra prosjekt dette.. bra att noen gidder og lage til bilene.. Lykke til
sledoholic Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Skrevet Mars 18, 2006 blir bra prosjekt dette..bra att noen gidder og lage til bilene.. Lykke til Takk skal du ha.
sledoholic Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Skrevet Mars 19, 2006 Har nå bestemt meg for farge. Det blir en Blå perlemorlakk fra Nissan Almera. Jeg hadde en Almera Turbo for noen år siden, og like fargen veldig godt. Bilen er nå ferdig sveiset. Skal hive ut motoren i morgen. Bilder kommer da......
sindre21 Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 Har nå bestemt meg for farge.Det blir en Blå perlemorlakk fra Nissan Almera. Jeg hadde en Almera Turbo for noen år siden, og like fargen veldig godt. Bilen er nå ferdig sveiset. Skal hive ut motoren i morgen. Bilder kommer da...... kjøpte du dden almeraen fra en fra drammen tranby?hadde en kopis som hadde helt lik bil og felger med turbo som han hadde etter montert
sledoholic Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Skrevet Mars 20, 2006 Ja, jeg kjøpte bilen fra en på Tranby. Poltzin het han eller noe sånnt. Skøy bil i grunn.
bmwdude Skrevet Mars 20, 2006 Skrevet Mars 20, 2006 Legger ut noen bilder av min gammle e30 jeg lakket i fjor.. subaru blå.. ikke så galt på en e30 nei......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå