Gå til innhold

Tilkopling av m5 3.6 i e30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nettopp det med nødprogramet eg lurer på, det er vel pga fartsperra som gjør at dei kutter på lavere turtal. Har fått inntrykk av at det er berre og chippe den so er problemet løst :?:

Skrevet
Det stemmer det som er sagt om M5 motor/nødprogram her. Jeg har chip som løser problemet. Ta kontakt for mer info/bestilling.

Hva er veil pris på den chip`en?

Skrevet

jeg fikk pris på en chip med Normann! Meget god pris, trur det var rundt 2300,-

MEN det finnes andre løsninger på det! det avhenter kun av en ledning! Det er altså enkelt å få kobla inn det signalet som fartsperra skal ha når motoren står i en E30 da den har elektronisk speed sensor som står i diffen! Så det er meeeget mulig og så godt som gratis hvis du vil ha en orginal motor som yter orginale HK... :)

Skrevet

Csiturbo kunne du ha forklart korleis eg koplar opp motoren. Trudde detta skulle bli eit ¤%&/ og kople opp. Men visst det er berre 4-5 ledningar og den til sperrra er det jo tut og kjør om ikke så lenge.

Skrevet

Kom inn at igår kveld,nytt prosjekt på gang :whistle: He he. Fikk tilbud om ein fin doning som ikkje kunne seie nei til. Reiser ut att torsdag når eg går ut att på lang helg,og da kjem eg ikkje inn att før eg har fått e30en på vegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...