Satheesh Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hei folkens.. Noen som har erfaring med RoyalShine produktet? Jeg har bestilt time på tirsdag for å få bilen min shinet'. Hadde vært artig og høre om andre har utført denne typen av pleie på bilen sin? RoyalShine.no Venter i spenning på tilbakemeldinger... Mvh -Satheesh- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satheesh Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ok... Ikke for å stresse noen, men jeg skal gjennomføre dette i morgen, tirsdag! Hvis det er noen som har noe å si om produktet, positivt såvel som negativt - spytt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Gi lyd ifra deg i morgen da så vi får høre hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satheesh Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Gi lyd ifra deg i morgen da så vi får høre hvordan det gikk! Jau - skal gjøre det... Wish me luck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satheesh Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Hei! For å fortelle hvordan resultatet ble veldig kort: SINNSYKT BRA!!!! Dette må være én av de bedre innvesteringene jeg har gjort på leeeenge! Anbefales på det sterkeste for alle som vil ha en enklere hverdag med tanke på renhold av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min*SNIPP* Hvor mye tar dere for en behandling, btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satheesh Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min Hei! Jeg glemte selvfølgelig kamera mitt da jeg hentet bilen etter behandlingen. Nå har det jo vært så utrolig bra vær her i Sør-Norge, så bildene blir nok flotte - NOT!! (Hater regn og dårlig vær!) Skal vaske bilen en dag og få lastet opp noen (fine) bilder... Hva er TFCAR behandling? Hvor mye koster dette? Er det en bedre behandlingsform enn RoyalShine? -Satheesh- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hvor mye kostet RoyalShine behandlinga? Og hvor får jeg gjort det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hm..skal ta min bil med Mcguiers i morra kveld tenker jeg, dulle med bien etter jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min*SNIPP* Hvor mye tar dere for en behandling, btw? skal du gjøre det lovelig blir det nok rundt 5000 og oppover.men hva man gjør i helgene er andre priser kommer sikkert fram til noe bare og si ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min Hei! Jeg glemte selvfølgelig kamera mitt da jeg hentet bilen etter behandlingen. Nå har det jo vært så utrolig bra vær her i Sør-Norge, så bildene blir nok flotte - NOT!! (Hater regn og dårlig vær!) Skal vaske bilen en dag og få lastet opp noen (fine) bilder... Hva er TFCAR behandling? Hvor mye koster dette? Er det en bedre behandlingsform enn RoyalShine? -Satheesh- det er to forskjellige behandlinger 3% og 12% de koster 3300 og 5000ca.men da kommer lakkrens utenom.vi liegger opp pakker til kundene slik de vil ha dem.jeg jobber litt på si i helgene så da blir det ikke så dyrt se tefcar.no så er det mer informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Nå får dere shoppe fra linkene til høyre og gjøre det selv heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterx Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Var nylig inne med Bilen til Royalshine behandling i Åsane, og den ble sinnsyk bra. Hadde egentlig tenkt å hel lakkere bilen, men de pengene som jeg har oppspart bruker jeg heller på en sydentur med familien. Firmaet som jeg leverte inn bilen til holder til Under Roalds Kro i Åsane og brukte mye tid på forarbeidet. Hadde Ditec på bilen før, men nå er glansen på bilen mye dypere. Naboen har nylig skaffet seg en Ny X5 og jeg og konemor syntes at vår 1997 modell var mye blankere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Hva koster denne Royalshinebehandlingen i Åsane? Hva går denne behandlingen ut på? Er det vits i å bruke denne behandlingen på en 91 mod?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå