Gå til innhold

Erfaringer med RoyalShine??

Satheesh
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

For å fortelle hvordan resultatet ble veldig kort: SINNSYKT BRA!!!!

Dette må være én av de bedre innvesteringene jeg har gjort på leeeenge! Anbefales på det sterkeste for alle som vil ha en enklere hverdag med tanke på renhold av bilen.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min

Hei!

Jeg glemte selvfølgelig kamera mitt da jeg hentet bilen etter behandlingen. Nå har det jo vært så utrolig bra vær her i Sør-Norge, så bildene blir nok flotte - NOT!! (Hater regn og dårlig vær!)

Skal vaske bilen en dag og få lastet opp noen (fine) bilder...

Hva er TFCAR behandling? Hvor mye koster dette? Er det en bedre behandlingsform enn RoyalShine?

-Satheesh-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skulle kommet til meg og fått TFCAR behandlet bilen.få se før og etter bilder da.slik ble min etter at jeg tok min

*SNIPP*

Hvor mye tar dere for en behandling, btw?

skal du gjøre det lovelig blir det nok rundt 5000 og oppover.men hva man gjør i helgene er andre priser :lol: kommer sikkert fram til noe 8) bare og si ifra det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg glemte selvfølgelig kamera mitt da jeg hentet bilen etter behandlingen. Nå har det jo vært så utrolig bra vær her i Sør-Norge, så bildene blir nok flotte - NOT!! (Hater regn og dårlig vær!)

Skal vaske bilen en dag og få lastet opp noen (fine) bilder...

Hva er TFCAR behandling? Hvor mye koster dette? Er det en bedre behandlingsform enn RoyalShine?

-Satheesh-

det er to forskjellige behandlinger 3% og 12% de koster 3300 og 5000ca.men da kommer lakkrens utenom.vi liegger opp pakker til kundene slik de vil ha dem.jeg jobber litt på si i helgene så da blir det ikke så dyrt 8) se tefcar.no så er det mer informasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Var nylig inne med Bilen til Royalshine behandling i Åsane, og den ble sinnsyk bra.

Hadde egentlig tenkt å hel lakkere bilen, men de pengene som jeg har oppspart bruker jeg heller på en sydentur med familien.

Firmaet som jeg leverte inn bilen til holder til Under Roalds Kro i Åsane og brukte mye tid på forarbeidet.

Hadde Ditec på bilen før, men nå er glansen på bilen mye dypere.

Naboen har nylig skaffet seg en Ny X5 og jeg og konemor syntes at vår 1997 modell var mye blankere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...