Gå til innhold

BMW kræsj, igjen..... uffda.

Share

Anbefalte innlegg

Jaja, da var nok en BMW innblandet i en ulykke. Det er på det rene at denne karen har kjørt meget hasardiøst.

Artikkelen:

http://www.romsdals-budstikke.no/apps/p ... /110290013

Men å kalle dette en

en eldre BMW 5-serie med kraftig motor.

er vel å dra den litt langt, da det er/var en 524 td.... :roll:

Det ligger også en liten reportasje på www.nrk.no 's distriktsnyheter på nett-tv, under Møre og Romsdal(28.10.2005) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh "med kraftig motor"

det skriver de altid.. alle som har BMW er onde mennesker med veldig store motorer som bare er ute etter å skade alle andre

Akkurat med denne mannen så finnes det dessverre ingen unnskyldning. Han er ikke akkurat en mønsterbilist kan man si. Men det er sånne som ødelegger ryktet til BMW. Jeg syns ikke det er rart at folk i denne kommunen og nabokommunene er skeptiske på folk med BMW jeg. For sånn kjøring som det har vært i denne kommunen den siste tiden, er det lenge siden det har vært.... Jeg er ikke noe dydsmønster selv :oops: , så det er sagt... Jeg har mine skjelett i skapet for å si det sånn, men har tilgode å holde på sånn som dette.

At reporteren her skriver "kraftig motor" syns jeg er å dra den litt langt, men den gikk iallefall godt nok til at han har gjort seg bemerket både i denne kommunen og hjemkommunen hans.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh "med kraftig motor"

det skriver de altid.. alle som har BMW er onde mennesker med veldig store motorer som bare er ute etter å skade alle andre

Akkurat med denne mannen så finnes det dessverre ingen unnskyldning. Han er ikke akkurat en mønsterbilist kan man si. Men det er sånne som ødelegger ryktet til BMW. Jeg syns ikke det er rart at folk i denne kommunen og nabokommunene er skeptiske på folk med BMW jeg. For sånn kjøring som det har vært i denne kommunen den siste tiden, er det lenge siden det har vært.... Jeg er ikke noe dydsmønster selv :oops: , så det er sagt... Jeg har mine skjelett i skapet for å si det sånn, men har tilgode å holde på sånn som dette.

At reporteren her skriver "kraftig motor" syns jeg er å dra den litt langt, men den gikk iallefall godt nok til at han har gjort seg bemerket både i denne kommunen og hjemkommunen hans.....

Noen peiling på hvem dette var da? Er jo forøvrig fra hjem kommunen min da, men er litt vanskelig å holde seg oppdatert siden jeg for tiden bor i stavanger :P

Edit: De hadde visst skrevet feil i reportasjen, for Tresfjord har vel ikke skiftet kommune de siste månedene? Slik de skriver her at han var fra Rauma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...