Micro_RaCeR Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 ja det sier vel det meste.. noen som vet alt som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du trenger: Pedal sett, Gear kasse, mellom aksling, kløtsj, nytt sving hjul. Hydraulikken til kløtsjen blir koblet på bremse veske tanken. Husker ikke mere jeg, er så lenge siden jeg gjorde det selv. Husk torx verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 master og slave sylinder, brakett for feste av girstang oppunder bil, rør for hydraulikkvæske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 er det en styrenhet til automatkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Dette kan det hende jeg også må gjøre etterhvert.. Off Hva girkasse er å anbefale da? Noe som er bedre enn noe annet? Ved evt overladning tåler vel ikke automaten så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 egen styreenhet for automaten ja. braketten for å feste girstanga i bakkant oppunder bilen sitter der fra før av.. Men du trenger også girkasseoppheng. nå vet jeg ikke hvordan det er på din bil,men på noen må du også skifte dif pga innfestninga av mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Den sylinderen som armen fra girstang skal inni som festes oppunder tunnellen var der ikke på min ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 det var den på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har alle bygd om til manuell? Er det mye arbeid? Hva koster det ca? I deler osv? Hva får man for automaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Solgte den brukte automatkassen for 2000. Var litt vanskelig å bli kvitt, ihvertfall for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du trenger: Pedal sett, Gear kasse, mellom aksling, kløtsj, nytt sving hjul. Hydraulikken til kløtsjen blir koblet på bremse veske tanken.. master og slave sylinder, brakett for feste av girstang oppunder bil, rør for hydraulikkvæske... Og for guds skyld.... Husk lageret i bakkant på veivakselen (der som converteren før sto, der er det nå er 10x15 lager - til inngående aksel)... Er det ingen som har husket på å montere dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Monterte motor komplett m/girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå