///MoePower Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Altså jeg vet hvordan jeg legger ut bilder her, det gjør jeg.. Men problemet mitt er hvordan jeg skal kunne legge ut bilder fra brukergalleriet mitt her?? Er jo litt bedre å kunne bruke det i stedet for å bare gi folk en link til galleriet og så bilde nr 38 f. eks.. Håper noen kan hjelpe meg! Sliter særiøst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gå inn på bildet.... full størrelse så høyre klikker du på bildet og går ned på en knapp som det står "Copy Link Adress" eller noe lignende. når du da har fått kopiert linken så skal du lime inn linken din inni slik som dette. pass på at det ikke kommer space imellom linken til bildet og edit. (slik kan du gjøre det) [img=http://www.bimmers.no/albums/album401/Bmw_venstre_front_april_2005.jpg] Resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmmm... fikk det FORTSATT ikke til jeg... stod ikke noe copy link greier der... bare kopier og det funka ikke! Bruker du eksplorer eller annen form for nettleser som kanskje gjør det annerledes eller noe??? jeg bruker eksplorer i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Gjør som du gjorde, men istedenfor å trykke på 'COPY', så velger du 'PROPERTIES'. I det vinduet som da kom opp, markerer (den enkleste måten er å TRIPPELklikke på adressen du skal ha markert. Altså tre hurtige klikk) du det som står etter: Address (URL) Resultatet i dette tilfellet er at du kopierer "http://www.bimmers.no/albums/album401/Bmw_venstre_front_april_2005.jpg " og limer da inn slik i ditt eget innlegg, hvorhen du måtte ha det: [img=http://www.bimmers.no/albums/album401/Bmw_venstre_front_april_2005.jpg] Håper dette hjalp noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe.. ja denne måten funker! Fant faktisk ut av det i gårkveld 2 miutter etter at jeg la inn det forrige innlegget mitt Takk for hjelp i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hehe. Bare hyggelig (selv om min hjelp ikke hjalp. hjelper vel kanskje noen andre i fremtiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du gjør nok det Var jo rimelig godt beskrevet den måten du demonstrerte så jeg ville da tror at noen flere her inne lærte litt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå