BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Som topic sier, så stoppet bilen min plutselig under akselerasjon i første gir. Den får nå ingen gnist..... Noen som vet hva dette kan komme av. Kinner og bilen vil ikke ta etter det engang. Jeg har prøvd å bytte coil, men ingen forskjell. Har også sett på fordelerlokk og rotor, men greide ikke å se noe feil der heller, men det var mørkt som i graven der jeg sto.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Når det skjedde så akutt og uanmeldt så fikk det meg til å tenkte på hjernen? Kjenner 2 stk som har hatt det samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Når det skjedde så akutt og uanmeldt så fikk det meg til å tenkte på hjernen? Kjenner 2 stk som har hatt det samme problemet. Var igrunnen det jeg tenkte på også.... Så nå er det bare å få tak i en ny hjerne da, og få prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Tenningsensoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Tenningsensoren Tenningssensor?? På girkassen du tenker på da? Er ikke det kun på M20B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 tom for gasolina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tom for gasolina? Nei, den får bensin også. Og det er 50 l på tanken i følge måleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det skal være et hjelpeprogram i hjernen som gjør at bilen skal gå fordi... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har tenningsensor fremme. noe nar den på girkassa/svinghjulet. Får ikke den sensoren signal om at her går det noe rundt, så sender den ikke sigal til tenningen og ingen gnist, . har du gnist?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hadde liknende problem med en 735i i går. da var det sikringen til bensinpumpa som hadde gåt... kanskje det er det .. ?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Etter å ha tatt av dekselet til hjernen idag og gitt den et forsiktig kakk, så startet bilen igjen. Men den har stoppet et par ganger etterpå også, for så å starte igjen når jeg har gitt hjernen en kakk..... Er sikkert hjernen som har gått til h%¤#"/(). Etter at jeg fikk start på den igjen, så merket jeg meg at det var når den slet litt, og med litt turtall den stoppet.... hadde liknende problem med en 735i i går. Da var det sikringen til bensinpumpa som hadde gått... Kanskje det er det .. ?= Den får som sagt bensin, og alle sikringer er hele.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 dårlig jording til hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 dårlig jording til hjernen? Hmmm. Må sjekkes. Takker for alle tips. Flere mottas med stor takknemlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Etter det du beskriver her så trur jeg det er hjernen... har vært borti akkurat det samme på E30 og den fikk vi fyr på når vi ga hjernen en kakk... bytta hjerne og den var frisk igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jaja, da trebger jeg en stk hjerne med delenr 0 261 200 172... Eller er det noe andre hjerner som kan brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå