Gå til innhold

E34 520i som stoppet plutselig... Hva skyldes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, så stoppet bilen min plutselig under akselerasjon i første gir. :evil::evil: Den får nå ingen gnist..... Noen som vet hva dette kan komme av. Kinner og bilen vil ikke ta etter det engang. Jeg har prøvd å bytte coil, men ingen forskjell. Har også sett på fordelerlokk og rotor, men greide ikke å se noe feil der heller, men det var mørkt som i graven der jeg sto.... :evil:

Skrevet

Når det skjedde så akutt og uanmeldt så fikk det meg til å tenkte på hjernen? Kjenner 2 stk som har hatt det samme problemet.

Skrevet
Når det skjedde så akutt og uanmeldt så fikk det meg til å tenkte på hjernen? Kjenner 2 stk som har hatt det samme problemet.

Var igrunnen det jeg tenkte på også.... Så nå er det bare å få tak i en ny hjerne da, og få prøvd.

Skrevet

Jeg har tenningsensor fremme. noe nar den på girkassa/svinghjulet.

Får ikke den sensoren signal om at her går det noe rundt, så sender den ikke sigal til tenningen og ingen gnist, . har du gnist??

Skrevet

Etter å ha tatt av dekselet til hjernen idag og gitt den et forsiktig kakk, så startet bilen igjen. Men den har stoppet et par ganger etterpå også, for så å starte igjen når jeg har gitt hjernen en kakk..... Er sikkert hjernen som har gått til h%¤#"/(). Etter at jeg fikk start på den igjen, så merket jeg meg at det var når den slet litt, og med litt turtall den stoppet.... :twisted:

hadde liknende problem med en 735i i går.

Da var det sikringen til bensinpumpa som hadde gått... Kanskje det er det .. ?=

Den får som sagt bensin, og alle sikringer er hele.... :wink:

Skrevet

Etter det du beskriver her så trur jeg det er hjernen... har vært borti akkurat det samme på E30 og den fikk vi fyr på når vi ga hjernen en kakk... bytta hjerne og den var frisk igjen...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...