ac turbo Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hei.lure på ka man må betale for et komplett data sprut til e-30??? brukt eller nytt. noen som vet av??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg ga 10 for mitt haltech e6k.Kjøpte det av privat person,men det var ubrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg ga 10 for mitt haltech e6k.Kjøpte det av privat person,men det var ubrukt. vilken turbo bruker du og ka e kompen din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Kjører med kompressor jeg.Har kjørt med ned-dreid til nå,men det holder ikke,så jeg bytter til M30 råder og smidde mahle stempler.Vet ikke hva kompen blir,men høyden senkes med ihvertfall 4 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå