Gå til innhold

SLITSOM natt med BMW!

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

jeg og en bekjennt skulle ta hans bil ut en liten tur, bare for å kjøre litt.

(BMW E32 735ia

Kommer 250m nede i gata.. så oppdager jeg som kjørte, at motoren ikke var i gang ( Varmluftsanlegget bråker så heftig at man ikke hører noe annet en det) Stoppet og prøvde å fyre opp motoren (3,5l)

men absolutt ingen ting skjedde. Prøvde å starte den med en anne bil da vi trodde det var batteriet som hadde gått. stod der i mørket en halv time før en annen kamerat av meg kom og fikk hjulpet oss med å dytte bilen bort til en bensinstasjon. Der fikk vi heller ikke start på den og alt så meget mørkt ut. Etter 2 timer med prøving og feiling fikk vi ringt en bil fra viking. han fikk heller ikke start på bilen men konstaterte at det var Bensinpumpen som var gåen.

Bilen ble kjørt de 500 meterene hjem på redningsbilen hjem til bilens bosted. Så Fikk min kamerat og eier av bilen en telefon fra sin far som mente at det var Sikringen til bensinpumen som kunne være gåen. den ble byttet og bilen var i form igjen, men med flatt batteri kunne vi ikke stoppe bilen og måtte holde den på ca 2000 rpm absolutt hele tiden. lot man den stå i Drive i et lyskryss med lavt turtall holdt den på å slukne. veldig skumle saker.

Kjørte 20 ganger rundt en rundkjøring ( ok det var litt for moro skyld)

og til slutt var batteriet nok oppladet. takke faen for det.

Høres kanskje ikke ut som mye slit, men det var det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baterilader hadde vi ikke. Ok å kjøre den bilen, men hadde ikke spesiellt lyst til det kl 2 om natten i går. de rundene rundt rundkjøringen var mer for å slå en gammel rekord på 17 runder.. bilen holdt på å gå dukken i hvert eneste lyskryss en stund så det var litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...