royarne85 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Er det påkrevd at man har reservedekk i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Nix ! kun varseltrekant er påbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 er vel ganske praktisk å ha.. i tilfelle noe skulle skje midt uti nowhere.. ossen blir det om du setter på et 195-60-16 dekk.. når de andre 3 er 225-40-18? noen som har erfaringer.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 det skal går helt greit det. det er jo bare en differanse på 0,5% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 men vanker bot hvis du punkterer på motorveg uten res hjul men hvis du punkterer bak og res hjulet ikke har samme rulle omkrets er det en fordel og få byttet slik at du får res hjulet foran da diffen ikke er veldig glad i å kjøre med ulik rulle omkrets.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Bytt det ut med "Reservedekk på boks", det burde få deg til en bensinstasjon hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 men det er jo et hellvette å få bort fra felgen da:S har prøvd på moped, hell****** dritt ass:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Bytt det ut med "Reservedekk på boks", det burde få deg til en bensinstasjon hvertfall... Sånnen har jeg Fordi det ikke er noe reserve dekk i min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 har hørt om sånn boks dekk, men ikke testa det enda.. fungerer det bra eller? lurt å ha noe ihvertfall... hvar og hentet meg en gammel bil engang, og skulle kjøre den hjem, punkterte, hadde reservedekk, men ikke jekk man lærer av sånt ikke mye tøft og ringe naf og si at du har punktert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 skal ikke store hullet til før dekkskum er nytteløst da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 det jeg mene... vil jo ikke herpe felgan heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Sånn på boks er ganske genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 har bil i 17år og ikkje brukt reservehjul ein gang!! ...så eg vurderar ikkje faren som overhengande. (men har alltid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 har testa dekk på boks, mange år siden nå. men det funka som bare det. kjørte med det til dekket måtte byttes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tror jeg må ta ut reservedekket mitt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå