Rope Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hei, får ikke stilt klokka i bimmern, har den kjøre komputern som sitter under cd-spillern... hvilke knapper må jeg trykke på??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 holde inne uhr knappen en stund.. skri tid og rykk på set/reset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 takk takk, mener jeg prøvde dette i sta, men da må jeg vel holde lenger. er det noe "regler" på om motoren skal være av eller på`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 nei,det er det ikke.. bare hyggelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Står sikkert i instruksjonsboka og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 instruksjonsboka, den har jeg vertfall ikke. men skal prøve litt mere etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hvis du har den lille komputeren som jeg har (viser kun klokke, dato og utetemp) så er det bare å holde uhr/dato knappen inne til punktumet i mellom timer og minutter på klokka begynner å blinke. så justerer du klokka ved å trykke på timer og minutter knappene under det lille displayet til klokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noen som vet hva Memo knappen har av funksjon? Eneste endringen jeg kan skjønne er at det står memo oppe i hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Den gjør at komputeren piper en gang i timen. Du kan velge hvor mange minutter over hel den skal pipe. Tror man stilte inn dette ved å holde mem knappen inne så kommer det opp noen tall så man kan stille inn feks 15 min over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Da blir det neste spørsmålet hva den funksjonen er godt for? Er jo ikke noe kjempe praktisk funskjon det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe ja det kan man jo lure på. Virker vel egentlig bare irriterende for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 du briuker "1000" , "100" , "10" og "1" til å stille klokka med,"1000" er det fremste tallet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 du briuker "1000" , "100" , "10" og "1" til å stille klokka med,"1000" er det fremste tallet osv.. hvis du har computeren med de knappene ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 har med de knappene og stilte den i går... tusen takk for all Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 nå er min også stilt,etter litt prøving og feiling, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå