Truls 87 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Oppdaget for noen dager siden at nivåreguleringa på lykta på førersiden ikke funker. Har ikke titta så nøye på det enda, men det er vel antageligvis motoren som har tatt kvelden. Noen som har vært borti dette før? Er det vanskelig å bytte den og koster den mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Sjekk www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hmm 1200,- ja. Er det noen som veit hvordan man får løsnet den fra lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Sjekk om det er kontakt i pluggen frem til nivåreguleringen før du bytter noe. Jeg har problemer med den høyre lykten min. Når justeringen slutter å virke er det bare til å bevege litt på kontakten så er alt ok igjen,, for en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har forsøkt å røre på pluggen, men det hjelper ikke.. det var derfor jeg hadde lyst til å prøve å ta den av for å teste den med pluggen på den andre siden. For å sjekke om motoren funker før jeg kjøper en ny en til 1200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Bare å vri motoren ut.. Husker ikke om det var høyre eller venstre, mulig att det går begge veier. ta i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Ja, den skal vris ut. Hadde ei ødelagt lykt jeg prøvde meg på, så det var visst bare å vri og DRA Når jeg satte den på plass, viste det seg at jeg ikke hadde satt den i rett. Så man må passe på at den kommer inn i hakk. Skal først dyttes på skrått inn, deretter lure den inn i hakket. VELDIG dårlig forklart, men du ser at den ikke skal dyttes rett inn, hvis du bruker ei lommelykt. Har en slik "motor" liggende. Regner med det er den med den lange, hvite pinnen? 200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Takker for svar. Tenkte jeg skulle teste motoren med kontakten på andre sida før jeg kjøper en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå