sledoholic Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hei. har fått en ganske irriterende feil med min E39 523 -1998 Når jeg stopper bilen og låser den, slutter ikke vifta til klimaanlegget å gå. Jeg trodde det var ett eller annet stæsj den gjorde for å holde bilen varm. Men i dag ville ikke bilen starte, var fri for strøm.... Jeg må dra ut sikringa til klimaen får å få den til å stoppe. Virker nesten som det er "REST" funksjonen som har hengt seg opp. Er det noen som har vært ute for lignende feil, eller har peiling på hva det kan være????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Høres veldig ut som gåen motstand det der. Jeg skrev litt om det i dennetråden i sommer. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Feilen er funnet og delen er bestilt. Var en temperatursensor som var gåen. var visst helt vanlig på E39. Husker ikke i farta hva sensoren het. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Har fått denne feilen på min bil også tror jeg... vifta lever i hvertfall sitt eget liv... slår seg plutselig av for så å slå seg på igjen etter en stund når jeg er ute og kjører... Har bestilt denne "Varmeapparatmotstanden" hos GS, håper å ha den snart... Er visst en helt vanlig feil på E39 dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 heldigvis er den ikke dyr, og ganske lett å bytte. du når den hvis du tar av dekelet inn mot midtkonsollen under hanskerommet. Jeg kjøpte denne original hos BMW, kostet 900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 kan eller er denne kjent for og bli ødelagt i e46 og? (hvis den har slik da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå