Leonard Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 SHIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 HA HA HA HA! Så sinnsykt bra! "Back 2 basic" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg lurer bare på hvordan han fikk bil opp sånn. Han har jo tydeligvis ikke noe jekk. Og det beste, sjekk steinen som ligger bak bakdekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 er da bare å få med seg en "fætter" og løfte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Er jo ikke alle som har løftebukk.Skulle sikkert bare gjøre en "liten" ting under der.Tar sikkert ikke så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Mannen sitter jo og sveiser... For å gjøre det ekstra trygt er det sikkert en bensinlekkasje han sitter og utbedrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jepp.Nå har han fjernet tyggis`en og lagt på ei sveise-larve istedet.Men tenner bensin ved høy temp?Tror det må gnist til.Diesel tenner ved høy temp vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dette er helt normalt for vi som er på bilcrossløp Funker det...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ikke å sveise bensintanker da får jeg håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 OMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Under der hadde ikke jeg sitti og skrudd ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hadde ikke sitti under der selv heller tror jeg ikke! De plankene/stålbjelkene han støtter opp bilen med står jo på flat bakke, så det er jo nok bare det å kaste ett skruhjern eller en hammer på dem så sklir de jo unna! Sykt skal være sikkert og visst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det ser ut til at det er bensintanken han sveiser. Men men, han vet sikkert hva han gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå