Gå til innhold

E36 318i ønsket byttet i E36 (320++) eller E34 (520++)


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, så fungere motoren utmerket uten lamb, og går som en kule :wink: den får bare litt annen blanding når den er koblet til og går da litt ugjevnt. den er jo trimmet, så en løsning jeg hadde gjort var å få brebonds lamb.

Blir jeg å beholde bilen så setter jeg muligens en M5 motor , eller får tak i en 745 turbotopp og setter turbo på den.

ja møtes på hvalvien tenkte jeg på.

Pris / mellomlegg

ja hva skal du ha for din??

Hmm... er ikke helt sikker på hva jeg skal ha for min. Ser jo her på forumet at noen kan fint si en pris på stående fot, andre ikke.. Har fått noen prisforespørsler på rundt 50 000 og 60 000+.

For evt å senke din pris, da hvis det blir 99% interessant i et bytte, så kan jo da, som du selv skriver stereo og ps tas ut. Er bare å spørre ut om spm på min også, hvis det skulle være noe.

EDIT: men det du skrev om motoren i sted.. den kan fint gå 20-30 (mer?) tusen km til? Når jeg mener fint, så er det uten titusenvis i verkstedsutgifter, selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått bud på 50-60k for din '91 318i bør du slå til umiddelbart! Det er knallpris!

Og da tenker du inklusiv det som følger med bilen min, eller en *naken* versjon?

Tja, etter søk på bruktbiler, så anslår jeg at verdien på din bil ligger i 50000 - 60000 kr. området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått bud på 50-60k for din '91 318i bør du slå til umiddelbart! Det er knallpris!

Og da tenker du inklusiv det som følger med bilen min, eller en *naken* versjon?

Tja, etter søk på bruktbiler, så anslår jeg at verdien på din bil ligger i 50000 - 60000 kr. området.

Ser du, jeg gav deg en god pris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått bud på 50-60k for din '91 318i bør du slå til umiddelbart! Det er knallpris!

Og da tenker du inklusiv det som følger med bilen min, eller en *naken* versjon?

Tja, etter søk på bruktbiler, så anslår jeg at verdien på din bil ligger i 50000 - 60000 kr. området.

Ser du, jeg gav deg en god pris! :)

Hehe. Yes you did! :D Men allikevel så blir det litt for mye i mellomlegg. Har nemlig planer om å betale mellomlegget med studiepengene ( :whistle: ), og da må jeg få dem spart opp. Regner vel med at jeg har spart opp i... hvis man sier mars.. ca et sted mellom 20 og 30 000.

Men det som er tingen med bilen din shv, er jo at det er kjipt hvis den kommer i en ulykke, og den da blir tittet litt på av forsikringsselskapet ;) For.. jeg har jo ikke akkurat planer om å få den godkjent som en M3. Siden den er såpass nyimportert, så koster jo dette 1 000 000 000 ganger mer enn det jeg har tenkt til å betale OG makter å betale :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg så at du hadde store planer med bilen din jeg. Hvorfor ønsker du å selge/bytte?

Hmm... tenkte enten at jeg skulle fiske litt om noen var i det hele tatt interessert, eller om jeg skulle fortsette med det planlagte prosjektet.

Tingen er jo at prosjektet begynner ikke før.. i februar.. hehe. Anywho.. Ser vel ut til at det blir prosjekt allikevel. Får prøve å gjøre det beste ut av hvitfargen osv som mulig.

Har fått et tilbud på ca 15 000,- for en utvendig lakkering (til ny fersk hvitfarge), men me får sjå. Jeg får kjøre litt rundt i omegn når tiden kommer, og fiske litt etter tilbud. Tror nok at det blir en E46 M3 look på den (får se hva pengene strekker til ;) ). Blir vel til at jeg oppretter en egen prosjekttråd på den når tiden er inne. Håper alt går i boks, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...