Kevin=) Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei alle sammen =) I helgen var jeg på air show her i Daytona Beach. Der hadde de også et show med en lastebil med 36000 heste krefter. Villt? ja tro meg trettisekstusen hestekrefter. Den har tre jet motorer. Den kjørte på rullebane 7L/25R i over 300 Miles i timen. Jeg har bilde men jeg vet ikke hvordan jeg legger det ut og ikke kom med info om hvordan jeg gjør det for det skjønner jeg ikke uanstt. hvis noen vil hjelpe meg så kan jeg sende bilde via msn? pilotoftheyear@hotmail.com Kev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 du må laste opp bilde på nettet og derifra kan gi direkte link til bilde så kommern nede. prøv http://www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Så en lastebil på discovery også med jet motor.Mener de sa at de hadde hatt over 600km/t med den jeg.Er dette samme lastebil mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hardt å være bremser også da,selv om de har bremse fallskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ja dette er samme lastebil og den har ikke noen andre bremser enn den fallskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Film av denne lastebilen og mye annet kan sees på min hjemmeside http://www.pilotguiden.com Kevin?? Mye mas på deg nå ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 ja dette er samme lastebil og den har ikke noen andre bremser enn den fallskjermen Selvfølgelig har den vanlige bremser også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Kevin - ja, den har vanlige bremser og.......og den kjørte ikke i 300 miles på rullebanen vår, den var såvidt over 220 miles i timen. Matt Chapman kom flygende forbi i sin Cap 580 i 150 miles fra et stup og retta seg ut, fløy rett fram i ca 130kts, da lastebilen tok han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 bor du i USA?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 han sa det på lørdagen at han kjørte i 300 miles Roy nå roer vi ned her litt. hehe.. folkens Han er min wingman bare så dere vet det litt info om lastebilen Performance you ask? The ShockWave Jet Truck runs over 300 mph racing airplanes at airshows; holds the world record in a quarter mile for trucks at 256 mph in just 6.36 seconds; and holds the world record for full size trucks at 376 mph as recorded by Guinness Book of World Records. At 36,000 horsepower, the ShockWave has enough power to accelerate at 3 Gs vertical, which is as much as the Space Shuttle! Owner Les Shockley Driver Kent Shockley Chassis 4130 Chromemoly Body Peterbuilt Engines 3 Pratt & Whitney J34-48 Horsepower 36,000 @ Speed of Sound Thrust 18,000 Weight 7.000 lbs Wheelbase 260" Machine Work Williams Machine Upholstery Doug Gatewood Fuel DIESEL, 120 gals. per run Value $500,000.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 bor du i USA?? Ja, Daytona Beach, Florida, USA Kevin, dette er visst blitt vårt lille krangleforum:P Hørte at Showverten sa at pga rullebanens lengde kunne ikke trucken ha normal show-speed når han kjørte om kapp med flyene, så hastigheten ble begrenset til ca 220 miles i timen (350 km/t), men, ja, normalt sett drar den på mere, slik som kevin har "pasta" overfor. Nok for i dag, det var plutselig seint og jeg er trøtt. Nattata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå