Gå til innhold

100% Garanti? Håpar eg..

Stian
 Share

Anbefalte innlegg

M3`en er parkert. Her i destriktet så vandrar det ein del "skurkar". Det eg lurar på er om det er finst hengelåsar med eit solid metall. No tenkjer eg på hardt godts. Noko som er meir kvalifiserande til litt meir en arbeid med ei baufil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3`en er parkert. Her i destriktet så vandrar det ein del "skurkar". Det eg lurar på er om det er finst hengelåsar med eit solid metall. No tenkjer eg på hardt godts. Noko som er meir kvalifiserande til litt meir en arbeid med ei baufil.

Plaget av skurker Stian? Gjør som meg. Plukk av vitale deler som gjør bilen ukjørbar. Deretter gjelder det å parkere den sånn at det må mye makk til for å flytte den. Sette mange ting/andre biler foran etc.. Hengelåser skremmer ikke dagens skurker uansett hvor store og blanke de er!

BTW: selv om jeg har prøvd å sikre meg så godt som mulig så har jeg til tross for avskilting beholdt delkaskoen på bilen. Det koster meg ikke mer enn 1200,- for 6mnd. For man vet jo aldri i disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaget av skurker Stian? Gjør som meg. Plukk av vitale deler som gjør bilen ukjørbar. Deretter gjelder det å parkere den sånn at det må mye makk til for å flytte den. Sette mange ting/andre biler foran etc.. Hengelåser skremmer ikke dagens skurker uansett hvor store og blanke de er!

BTW: selv om jeg har prøvd å sikre meg så godt som mulig så har jeg til tross for avskilting beholdt delkaskoen på bilen. Det koster meg ikke mer enn 1200,- for 6mnd. For man vet jo aldri i disse dager!

Tja. Eg er no ikkje plaga enda da. Og ikkje vil eg bli plaga hellere. :wink: Best å vere på den sikkraste sida. Batteriet har eg tatt, så har eg og parkert den ganske "toske". Så Det skal litt leven til å få bilen ut igjen ja.

Kva slags selskap brukar du Espen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige. De var de eneste som kom med et fornuftig tilbud da jeg skulle registrere bilen første gang. og nå er de jo blitt enda mer fornuftige. Jeg betaler totalt neste år ca.6.500,- 6Mnd med delkasko(uten kjørelengde) og 6Mnd med 8.000km kjørelengde, full kasko. Har alarm, garasje og bor i "grisgrendt" strøk :) Året går da fra oktober->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det ikkje akkurat så vanskeleg å ta med eit batteri og koble på, sikkert ikkje så vanskeleg å finne ein meir vital del :wink:

Sant nok. Men hvor mange biltyver tror du har med seg et stort bilbatteri når de drar på tokt? jeg vil påstå at det er en grei ting å begynne med, deretter kan man lette på panseret og se seg om etter noe som virkelig er vanskelig å få tak i på kort tid. Pluggkablene til S14 f.eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta sikringen til batteriet? (hvis den finnes en glup plass)

Var hos en kompis i Kristiansand, og skjønte ikke hvorfor han var under panseret før han skulle starte opp bilen. Jo, han skulle bare sette inn sikringen til batteriet, slik at ikke bilen ble stjålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...