bttore Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Endelig er eg blitt (nesten) fornøyd e-34 eiger. kjøpte bilen for ei stund sida, blei nesten forelska når eg såg bilen for første gang, måtte berre ha den. Er for øvrig en 88mod 520i henta bilen, godt fornøgd, så fikk eg kjørt den i ca 3 mil, før den begynte å fuske å hoste å skape seg ordentli vrang. skifta tennplugga, og då gjekk den bra igjen, i ca 6 mil.så begynte den på samme måten. ikkje morro. kom heim med bilen, og parkerte for kvelden. starta bilen dagen etterpå, og då rauk det kvitt og blått og fine farga. ikkje morro i det heile tatt. dessuten gjekk bilen seg varm om den sto på tomgang i meir enn 2 minutt.. men bilen skulle eg ha. ikkje snakk om noko anna, så no har eg plukka av toppen, slipt den (var skeiv) og skifta ventiltetningar, og til og med fått det sammen, og det virkar. skifta impulsgiveren som ligg rundt tennpluggkabel nr6, sidan eg fant ut at det kunne være den som gjorde at bilen fuska, og "spiste" tennplugga. etter det har eg ikkje hatt et einaste problem med bilen, og er strålande fornøgd, og ser fram til en vinter me trekk i riktig ende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 e34 er god bilen sin det !! var litt dårlig bilde da , men jævlig fin i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 så ut som en kjempe fin bil, har ikke flere bilder da? bra du fikk til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 skal få mekka fleire bilder seinare, men har ikkje tid, eller kamera. blei altfor mørkt det bilde der, men lika bilen i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Grattis Så ganske fin ut den der ja!! Flere bilder som er tatt i dagslys kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 skal komme fleire bilder, før eg setter på vinterdekka, tenkte eg. men som sagt, har ikkje mykje tid, og har heller ikkje kamera, men det skal ordne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Grattis, så bra ut dette. E-34 er en herlig BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ...såg bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 har ikkje sett dinna bilen der på veiane her omkring enda.. hatt den lenge eller? e fra eid forøvrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 E34 er en super bil!...ikke dumt kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hatt bilen ei stund, ja, men har berre vert te eid me bilen en gong, å det var berre opp på sjukehuse en liten tur. kjekt å sjå at det er folk fra rundt omkring her innpå her og. takk for positiv respons, alle sammen, ska ordne nye bilde so fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå