336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kom akkurat på at jeg ville rose KRB Trading for ekstremt rask levering. Sakforløp:Ca kl 1300 på en tirsdag bestilte jeg noen deler til datasprut fra dem,og tror du f**n ikke postmannen ringte meg ca kl 1000 dagen etter(onsdag) for å spørre om jeg var hjemme så han kunne levere delene på døra.Under et døgn med postverket.Er det mulig?Skulle nesten tro han hadde startet opp Auda`n sin og kjørt delene hjem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jøss! Driver posten med service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jøss! Driver posten med service Trodde posten var til for å lage faenskap for oss som brukte de jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Sleng inn en kommentar i denne tråden også---> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2939 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kommentar slengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Skulle nesten tro han hadde startet opp Auda`n sin og kjørt delene hjem til meg. O.T. Går MEGET bra den Aud'n hans . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 heia posten, men dette er ikkje normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 O.T. Går MEGET bra den Aud'n hans . Den Auda`n hans går egentlig helt sinnsykt bra.Kunne faktisk tenkt meg en tur i den hvis det først måtte være en Auda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå