336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Skrevet Oktober 31, 2005 Kom akkurat på at jeg ville rose KRB Trading for ekstremt rask levering. Sakforløp:Ca kl 1300 på en tirsdag bestilte jeg noen deler til datasprut fra dem,og tror du f**n ikke postmannen ringte meg ca kl 1000 dagen etter(onsdag) for å spørre om jeg var hjemme så han kunne levere delene på døra.Under et døgn med postverket.Er det mulig?Skulle nesten tro han hadde startet opp Auda`n sin og kjørt delene hjem til meg.
Morten318 Skrevet Oktober 31, 2005 Skrevet Oktober 31, 2005 Jøss! Driver posten med service Trodde posten var til for å lage faenskap for oss som brukte de jeg..
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2005 Skrevet Oktober 31, 2005 Sleng inn en kommentar i denne tråden også---> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2939
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Skrevet Oktober 31, 2005 Skulle nesten tro han hadde startet opp Auda`n sin og kjørt delene hjem til meg. O.T. Går MEGET bra den Aud'n hans .
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2005 O.T. Går MEGET bra den Aud'n hans . Den Auda`n hans går egentlig helt sinnsykt bra.Kunne faktisk tenkt meg en tur i den hvis det først måtte være en Auda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå