Kenneth BMW Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 buhu Jeg hadde bilen på EU kontroll i dag, og de oppdagen feil ....... Jeg må stramme håndbrekket hehehehehehehe Det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 U lucky bastard.. Hehe, skal snart på EU med min jeg også.. Vet om en feil. Og det er håndbrekket på min også.. Funker ikke på høyre side, så det må fikses.. Ellers vet jeg ikke om noe, men det er sikkert mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Strammer dere på selve håndbrekket da? eller ved hjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Strammer dere på selve håndbrekket da?eller ved hjulene? Er vel ved selve hjulet ja. Ihvertfall for mitt tilfelle er det ettersom det ikke virker på den ene siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 skal reparere feil jeg til etterkontollen på onsdag så heldig er jeg.. er jo så mye.. bremseklosser foran.. og en stopp pære bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ja jeg blir å justere bake på tromlene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Strammer dere på selve håndbrekket da?eller ved hjulene? Alltid forspenn på håndbrems-sko, for så å justere på vaierene inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hadde min inne for to uker siden.... Pæren i det eine skiltlyset var gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ...Null hull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Min er også på service/EU-kontroll i dag, alt var 100 % bortsett fra at Coilene plutselig røk her for noen dager siden. Rart på en så ny bil. Noen som har vært bort i det? Skal forøvrig til tannlegen i dag. Tviler på at tennene er like gode som BMWen... blir nok mer enn fire hull der ja.. huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Etterkontrolerte min her om dagen, skiltlys pære, håndbrekk og nye dekk slett ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå