Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg synes bilen min bruker så jævlig mye bensin? Er automat men snitter på over halvannen på mila.... Har vel funnet ut kanskje luftfilteret er dårlig og at den får dårlg med luft. Noen som har noen andre forklaringer? Hva bør jeg kjøpe av luftfilter? Holder det med orginalt, er det noe vits å kjøpe f eks KN filter er dette un for lyden sin skyld? Ser frem til gode råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hadde samme problemet med min gamle bil. Etter en tur på Autoban og nye tennplugger fikset mye seg.. Sikkert mye sot og drit tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Jensen Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Men bilen er jo nesten ny og alle servicer er holdt...det som bøgger meg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå