stian329 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vurderer å selge turbokit'et mitt. Består av 2stk kulelagrede Garrett GT28R (god for ca 310hk/stk) med tilhørende støpejernsmanifolder, kromma alu-trykkrør samt innsugsrør til turboene(ikke polerte), stor intercooler, nydelig komplett dobbelt 2,5" rustfritt eksosanlegg-helbøyde rør med konstant tverrsnitt, kun påsveiste flenser ved demperne. Hjemmebygd, pulverlakkert innsug med 512cc dyser og PPF mod'et bensintrykksregulator, Turbosmart Megasonic bov. Selvfølgelig følger alle slanger, klemmer, koblinger, oljetilførsel/retur med... Alle delene har en meget gjennomført finish og er i meget god stand! Har bremset 530hk/704Nm@1,5bar med en fryktelig dårlig porta AMC-topp(mindre ventiler). Med riktig topp og litt trykkjustering er 600hk fullt innen rekkevidde. For flere bilder se: http://sb-racing.dk/v2/index.php?page=g ... car=BMW323 Selges for 30000,- Legges ut for salg pga at jeg vurderer å bygge singelturbo med en GT35/40R. Pruting er ikke aktuellt-kanskje ved rask handel... /Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Er motoren som står i ein E34 520i ein M20 motor??? Kan vel bruke denne turboen eg da?? Men slite ikkje det forferdelig mykje på motoren??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Er motoren som står i ein E34 520i ein M20 motor??? Kan vel bruke denne turboen eg da?? Men slite ikkje det forferdelig mykje på motoren??? Hvis du har en M20B20,altså en E34 fra -88 -> -90, så kan nok innsug og diverse passe på din bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Er motoren som står i ein E34 520i ein M20 motor??? Kan vel bruke denne turboen eg da?? Men slite ikkje det forferdelig mykje på motoren??? Alt er tilpasset E30-karosseriet så du får nok en hel del arbeid hvis du skal ha det i en E34... Sliter på motoren...vel....du kan ikke regne med å ha 500+hk som varer 300kkm. Kommer alt an på hvordan du forbereder motoren, kjørestil og effektuttak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har en E34 89 modell. 3.5 liters motor. Turboen passer vel ikke til denne motoren?? Trodde det var en M30 motor jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Beholder det selv... Moderator kan fjerne tråden. /Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå