Gå til innhold

AUAUAU!!!

Share

Anbefalte innlegg

AUUUU. det så vondt ut. har selv brukket ting.

Knakk overarmen da jeg landa flatt på snowboard en gang. gjorde ikke noe særlig vondt akkurat der og da faktisk. bare jeg holdt armen rolig.

Jævligste var når jeg skulle sove og reise meg opp fra stoler. det gjorde vondt.

Men den der på filmen. uff så ikke bra ut. Bare jeg som fikk litt Fnf tendenser når han ene ble skutt på den crosseren på slutten?

"You call 911" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven.... har ikke ord...

der røyk planene mine om og kjøre opp til mellomklasse motorsykkel til sommeren

Nå er det forskjell på å kjøre motorsykkel og å drive "wheelie" mens du sitter sidelengs på sykkelen... Blir som å skyte seg selv med vilje i foten og klage over at det gjør vondt... ](*,)

Har kjørt sykkel i over 8 år nå, mer enn 50.000km tilsammen, og har kun lagt sykkelen ned i bakken en gang (på snø i 10 km/t, sto ved siden av sykkelen og la den kontrollert ned på bakken), samt gått i bakken i 10 km/t i tyskland pga silikon-belegg på splitter nytt dekk.

Så hvis man kjører med hodet, og passer litt på hva andre trafikanter driver med, så er det mulig å kjøre omtrent skadefritt.

Kjøp dessuten det beste som er å oppdrive av sikkerhetsutstyr. Jeg kjøpte hjelm og tøy for 25.000 kr 1 uke etter at jeg bestilte sykkelen min, heller 10.000 for mye enn 3 uker ekstra på Sunnaas sykehus...

Husk, "Rubber side down!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...