M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.big-boys.com/articles/bikeanklebreak.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 fy faen... alt jeg kan si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ouch! Så ikke godt ut nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 det er ikke noe anbefale.. det gjør sinnsykt vondt :/ ikke stå på skateboard folkens da skjer det der lett, snakker av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Så vondtu ut. har brukket ting jeg også. Bare veldig lite moro.. Sitt heller hjemme i en god stol med en god vannpipe eller annet avslappende middel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe så ut som da jeg reiv av fingeren min å beinet stod ut men dette så verre ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 AUUUU. det så vondt ut. har selv brukket ting. Knakk overarmen da jeg landa flatt på snowboard en gang. gjorde ikke noe særlig vondt akkurat der og da faktisk. bare jeg holdt armen rolig. Jævligste var når jeg skulle sove og reise meg opp fra stoler. det gjorde vondt. Men den der på filmen. uff så ikke bra ut. Bare jeg som fikk litt Fnf tendenser når han ene ble skutt på den crosseren på slutten? "You call 911" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Såg ondt ut, idioti er smertefult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Motorsykkler er farlige. Jeg har aldri bukket noe, og sånn har jeg håpet å forsette. Det eneste jeg har klart pådra meg var sprekk i kneskålen. Ulykke på akebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Å fy faen, blir helt dårlig når jeg ser sånt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ....3 veker med gips! eller år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 dæven.... har ikke ord... der røyk planene mine om og kjøre opp til mellomklasse motorsykkel til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 auauauuauau ble jo dårlig av og se det der stakkars fyr!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 dæven.... har ikke ord... der røyk planene mine om og kjøre opp til mellomklasse motorsykkel til sommeren Nå er det forskjell på å kjøre motorsykkel og å drive "wheelie" mens du sitter sidelengs på sykkelen... Blir som å skyte seg selv med vilje i foten og klage over at det gjør vondt... Har kjørt sykkel i over 8 år nå, mer enn 50.000km tilsammen, og har kun lagt sykkelen ned i bakken en gang (på snø i 10 km/t, sto ved siden av sykkelen og la den kontrollert ned på bakken), samt gått i bakken i 10 km/t i tyskland pga silikon-belegg på splitter nytt dekk. Så hvis man kjører med hodet, og passer litt på hva andre trafikanter driver med, så er det mulig å kjøre omtrent skadefritt. Kjøp dessuten det beste som er å oppdrive av sikkerhetsutstyr. Jeg kjøpte hjelm og tøy for 25.000 kr 1 uke etter at jeg bestilte sykkelen min, heller 10.000 for mye enn 3 uker ekstra på Sunnaas sykehus... Husk, "Rubber side down!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Fy faan!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå